Sunday, February 17, 2008

Music for a better living #264

Προτού καταρρεύσω στο κρεβάτι μου, τούτη τη χιονισμένη νύχτα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ανησυχία μου για τον τρόπο με τον οποίο η «κρατική μηχανή» (sic) πρόκειται να χειριστεί το όλο καιρικό φαινόμενο. Για να πω τη μαύρη αλήθεια, περισσότερες πιθανότητες έχω να δω τη μάνα μου να φιλάει τον Αϊ Βασίλη. Ή να μου μιλήσουν τ’ αστέρια ως το ξημέρωμα.

Bobby Vinton - Sealed With a Kiss

Πάει κι αυτό το καλοκαίρι, όντως...

Υ.Γ. Από όλες τις εκτελέσεις του άνωθεν άσματος, νομίζω πως αυτή του Vinton είναι που τα «σπάει» κανονικά.

1 Comments:

Blogger Stratos Bacalis said...

Δεν είναι μόνο πώς τη χειρίζεται το (ανύπαρκτο) κράτος την κακοκαιρία, αλλά και οι πολίτες του... από τα ΜΜΕ που φέρονται λες και οι δέκα πόντοι χιόνι είναι χιονοστιβάδες, μέχρι τον απλό άνθρωπο που δεν βαίνει να καθαρίσει την είσοδο του σπιτιού του από το χιόνι, με τα γνωστά αποτελέσματα...

4:44 PM  

Post a Comment

<< Home