Monday, January 21, 2008

Music for a better living #261

- Μαμά, τι διαβάζεις εκεί; Για να δω... Σαν free pr… eeeeeeeeeeeeeeeeeeekkk!!!
- Όχι, παιδί μου, να σου εξηγήσω...
- Έφερες Athens Voice σ’ αυτό το σπίτι; Θες να με στείλεις στο μνήμα; Στον ψυχίατρο; Που, πες μου, που...
- Μα... έχει την ψηφοφορία των αναγνωστών για τα albums της χρονιάς! Εσύ πως έκανες λίστα στο blog, δηλαδή;
- Κι εσένα τι σε νοιάζει; Από πότε ακούς μουσική εσύ; Που από τα πολλά δελτία ειδήσεων, στο όριο βρίσκεσαι να σε δεχθούν πανηγυρικά στην ΕΣΗΕΑ.
- Άσχετε, όλα αυτά τα επτάιντσα του Nat King Cole που έσπαγες όταν ήσουν μωρό ποιος νόμιζες πως τα είχε αγοράσει;
- Σε λίγο θα βρεθώ και σόι με τον Wong Kar Wai… Και τι βγήκε πρώτο; Ο Κραουνάκης;
- Όχι, οι Arcade Fire.
- (Πνίξιμο) Δώσε μου να δω... (Χωρίς αναπνοή για μερικά δευτερόλεπτα) Τι είναι αυτά;
- Το αποτέλεσμα, μετά την καταμέτρηση 174ων ψήφων...
- Των αναγνωστών; Πλάκα μου κάνεις; Ούτε οι αναγνώστες του Avopolis δεν είναι τόσο «καμένοι»!
- Μια χαρά τα πήγαμε!
- Τι; Ψήφισες κι εσύ;
- Γιατί; Δεν ακούω εγώ Arcade Fire; The National; Ρώτα στο δισκάδικο στην πλατεία να σου πουν...
- Τι λες, ρε μάνα; Σε λίγο θα μας πεις πως ψήφισες και LCD Soundsystem!
- Α, όχι. Αυτοί μου κάνουν λίγο χορευτικοί. Και η κυρία Ντίνα απέναντι συμφωνεί...
- (Γκντουπ)
- Έπεσε κάτι;

Καίτη Γαρμπή - Στο Saint Tropez

Επειδή τόσο καλό γούστο δεν το αντέχω, αφιερώνω μια Καίτη Γαρμπή στους 174 «αναγνώστες». Εξαιρετικά! Πρώτο πάντα σε ψηφίζω, τα τραγούδια σου σφυρίζω, ναι, στο… whatever.

8 Comments:

Blogger Dust Road said...

174! χαμος! να χαρώ την δύναμη των free press :p

5:53 PM  
Blogger enteka said...

xaaxaxaxaxaxxaax

12:39 PM  
Blogger dark tyler said...

TEAM ARCADE FIRE

11:42 AM  
Blogger cinemad said...

Και "γκουχ" μαζί...

6:33 PM  
Blogger cinemad said...

Ήμασταν 2, ήμασταν 3, ήμασταν... η Feist. :-Ρ

6:34 PM  
Blogger enteka said...

επειδή τώρα κατέβασα το σεν τροπέ, είπα να πω "θενκς!"

2:27 PM  
Blogger vague tourist said...

Παρακαλώ, enteka.

Υ.Γ. Οι άλλοι ντράπηκαν να το ομολογήσουν... :-Ρ

5:02 PM  
Blogger ξι said...

Εγώ θα εστιάσω αλλού και όχι στους "αναγνώστες" που ψήφισαν...

ΦΟΒΕΡΗ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ!!!

:-D

7:59 PM  

Post a Comment

<< Home