Monday, October 29, 2007

Music for a better living #253

Εάν δω ακόμη μια ταινία με φόντο την κρίση στη Μέση Ανατολή αυτές τις μέρες, θα γίνω κι εγώ ανθρώπινη βόμβα και θα σκάσω σε κανένα multiplex!

Το «Stars on the Wall», δεύτερο album για τους The Go Find (σα να λέμε οι... Τρέχα Γύρευε!), είναι ένα από τα πιο γλυκερά, εύηχα και θετικά δισκάκια της πτωχής χρονιάς που διανύουμε - και περιμένω με αγωνία να ξεφορτωθεί από πάνω μου.

The Go Find - Dictionary

Η σχέση μου με το Facebook μου θυμίζει το πλάνο από τις «Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου», όπου ο Ρίτσαρντ Ντρέιφους αγκαλιάζεται από δεκάδες εξωγήινους και προχωρά προς το διαστημόπλοιο... Καταλάβαμε; Εγώ, πάλι, όχι!

2 Comments:

Blogger QarcQ said...

Ο πόλεμος μαζί με όλα τα δεινά φέρνει και ‘εξαιρετικές αντιπολεμικές ταινίες’.
Έχει και τα θετικά του.

6:53 PM  
Blogger vague tourist said...

Το σύγχρονο «αντιπολεμικό», πάντως, μου φέρνει μια αναγούλα δημοκρατίας που δεν ξέπλυνε τα χέρια της ακόμη...

3:00 PM  

Post a Comment

<< Home