Sunday, August 17, 2008

Music for a better living #294

Speaking of Iceland, άλλο ένα ηχητικό διαμαντάκι από τη μυστηριώδη νήσο. Συστήνεται ως Kira Kira, στην ουσία πρόκειται για την Kristin Bjork Kristjansdottir, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της κολεκτίβας Kitchen Motors. Από το album «Our Map to the Monster Olympics» που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο.

Kira Kira - Beach Box Disasters

Δύο απόπειρές μου να πνιγώ σε παραλία απέτυχαν οικτρά το τελευταίο weekend. Ούτε καν η οργισμένη ενέργεια της πλήξης δε μπόρεσε να με αποτελειώσει. Now, that’s what I call a disaster.

Μου ήρθε η διάθεση να γράψω ένα short story με punchline, «Ναι, τώρα που το λες, δεν αισθάνομαι να είμαι ο εαυτός μου τώρα τελευταία». Αλλά φοβάμαι πως θα το αφήσω μισό. Πολλά πράγματα είναι μισά τώρα τελευταία. Έριξα μιά ματιά σ’ ένα λεξικό και βρήκα μέχρι και τη λέξη «μισοπεθαμένος». Μεταξύ ζωής και θανάτου, λέει. Μ’ αρέσει. Θα το πάρω. Μη μου πείτε πως έχει και έκπτωση 50%!

3 Comments:

Blogger ΕΥΟΙ! said...

πολύ όμορφο
εκφραστικό
αν και λίγο μοναχικό
το
beach box disasters
καλησπέρα

9:51 PM  
Blogger vague tourist said...

Το «μοναχικό» μήπως είναι ένας άλλος τρόπος για να λέμε... «μισό»;

9:52 PM  
Blogger ΕΥΟΙ! said...

σαν ανεμοσκορπισμένα όνειρα
σ' ένα στακάτο παρόν

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home