Wednesday, August 23, 2006

Music for a better living #124

Relight my fire! Αναζωπύρωση, sweetie. Να καούν τα κάρβουνα. Τα χλωρά, τα ξερά, ότι ζει, αναπνέει και κουνιέται, πούστηδες και μη. Burn, baby, burn. Κι απόψε και αύριο και μεθαύριο. Μη μείνει τίποτα, εντάξει;

Να καεί το πυρ-ανάλωμα! Το Κορδελιό και τα τρία «πόδια» μαζί. Και να φτάσει και μέχρι την Πόλη, Παναγία μου, μπας και γίνουν κι εκεί όλα στάχτη και δεν έχουμε λόγους να διεκδικούμε καμένες πατρίδες. Γρήγορα, όμως, γιατί κάτι πήρε το αυτί μου πως ανεβαίνει ο Καρατζαφέρης να επιθεωρήσει τα τηλεοπτικά παράθυρα!

Στα κάρβουνα, μωρό μου. Κι ύστερα λαδόκολλα, ξέρεις εσύ. Ή, μάλλον, δεν ξέρεις, διότι οι «αρμόδιοι» δεν τα βρίσκουν ακόμη, θα πάρει μερικά χρονάκια και ολίγη από πρωτόκολλο...

Shara Nelson - Friendly Fire

Μα, τους κερατάδες, ούτε μια βίλα - εξοχικό πολιτικού σ’ αυτό το γαμημένο «πόδι»; Ούτε ένα μουνί που γαμεί Έλλην πολιτικός δεν έκανε διακοπές στη Χαλκιδική, να τον πάρει τηλέφωνο όλο νάζι και να του ρίξει ένα «Honey, τι αποκαΐδι είναι αυτό σ’ όλη την ατμόσφαιρα; Κάνε κάτι. Στείλε ένα βυτίο, ένα από αυτά που πετάνε, μια ντουζίνα πυροσβέστες, κάτι, βρε μωρό μου. Θα μου γίνει το tan σα τη μούρη σου σε προεκλογική αφίσα!»;

Αλλά, μη χαλιέστε, υπάρχει σωτηρία. Θα πάει ο Αρναούτογλου με το Ariel, βρε κουτά. Τρεις πλύσεις και καθάρισες! Όπως «Τρία χρόνια εξουσία, χάος παραλάβαμε, τι να προκάνουμε;»...

Υ.Γ. Πού χάθηκε κι αυτό το κορίτσι, η Shara; Ούτε πυροσβεστικός κρουνός να ήταν!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home