Friday, August 04, 2006

Music for a better living #117

«Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι...»
Νομίζω πως πρέπει να ευγνωμονώ την ύπαρξη του νεοσύστατου ραδιοφωνικού σταθμού Ντέρτι (όπως σκατά το γράφουν, greeklish ή μη). Αποτελεί πλέον το ισχυρότερο επιχείρημά μου στο γιατί δεν ακούω ελληνική μουσική. Δυστυχώς για μένα, οι οδηγοί ταξί διαφωνούν με αλματωδώς ανοδικές τάσεις…
Ο τύπος σήμερα είχε όντως πολύ χρυσάφι στο χέρι (βλέπε τη σχετική outdoors διαφήμιση). Κι ακούγαμε Μητροπάνο. Και Ρίτα. Κι εγώ σκεφτόμουν το ενδεχόμενο κρανιοεγκαφαλικών κακώσεων από πολλαπλά χτυπήματα με μπεγλέρι. Ή το κόψιμο της φλέβας με χορδή από μπουζούκι, ως κάργα συμβολική πράξη αυτοχειρίας.

Brat Productions - Dave is Such a Romantic [Depeche Mode vs The Romantics]

Επειδή μερακλώσαμε και είναι και πρόσφατες οι χορευτικές φιγούρες από το live των DM, άρπαξε το άνωθεν mash up. Μέχρι να κατέβει προλαβαίνεις να παραγγείλεις πιάτα.

Ώπα!

6 Comments:

Blogger mindstripper said...

ΟΚ, είδα Romantics. Πρώτο σοκ. Μετά είδα Depeche. Δεύτερο. Φταίω γω να πάω 20 χρόνια πίσω; Σύ φταις και να με συγχωράς κιόλας.

Ώπα δις.

3:09 AM  
Blogger vague tourist said...

Για το Μητροπάνο φερμουάρ, έτσι; Που δεν έλεγε τέτοια ο καλλιτέχνης...

Τρομάρα σου! :-Ρ

10:31 AM  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Εγώ επιμένω ότι δεν το λέει ο Μητροπάνος ;-Ρ

Μποντζούρ !
ΧΧΧ

11:40 AM  
Blogger vague tourist said...

"Τι το θες το κουταλάκι"
Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Ερμηνευτής: Δημήτρης Μητροπάνος

Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις λίγο-λίγο;
Δώσ' το μου όλο για να φύγω.

Κρυφτείτε και οι δύο!!!

12:29 PM  
Blogger mindstripper said...

Δάσκαλε, σ'χώρα με. Δε σου ξαναπάω κόντρα.

:-P

1:43 AM  
Blogger vague tourist said...

Ποιος να μου το' λεγε, που θα έβγαινα σωστός σε trivia για ελληνική μουσική! :-Ρ

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home